Desi nu se gasesc pe piata, masinile electrice sunt la mare cautare

Desi nu se gasesc pe piata, masinile electrice sunt la mare cautare


Desi nu se gasesc pe piata, masinile electrice sunt la mare cautare

Potrivit unui sondaj realizat la nivel mondial, masinile electrice sunt la mare cautare, desi nu se gasesc pe piata. Firma Bain&Co. a realizat acest sondaj in opt tari importante ale lumii, inclusiv Japonia, Germania, China si SUA.

Rezultatele acestui sondaj arata ca majoritatea oamenilor care au deja o masina, si-ar achizitiona inca una electrica pentru mersul prin oras. Aproximativ 4.000 de persoane au raspuns la acest sondaj.

Gregor Matthies, unul dintre coordonatorii sondajului a declarat astfel: “Consumatorii ar cumpara masini electrice daca acestea ar exista pe piata. Cererea de vehicule electrice este mai mare intre persoanele care au masini premium si de lux si care isi pot permite o alta masina. Acestia sunt mult mai responsabili fata de mediu si vor ca ceilalti sa stie acest lucru”

Sursa: GlobalMotors

Aboneaza-te Aboneaza-te la Newsletter Aboneaza-te la RSS

Articole asemanatoare:

Etichete:

Exista 10 comentarii la 'Desi nu se gasesc pe piata, masinile electrice sunt la mare cautare' »

  1. super tare

  2. Tre sa se termine rezervele de petrol si apoi o sa apara masini electrice cu pret acceptat de buzunarele noastre… :

  3. Este gresita afirmarea cum ca cei cu masini premium si de lux sunt responsabili fata de mediu pt ca nu arati ca esti responsabil fata de mediu cand ai un SL63 AMG sau alte avioane insetate de petrol!

  4. Problema cu veculele electrice este ca in ele esti , mai mult sau mai putin , ca intr-un cuptor cu microunde. Nu sunt suficient de bine ecranate de emisiile electromagnetice ale motoarelor. Ecranajele feromagnetice groase necesare ar cantari prea mult si masina ar avea autonomie redusa. Comanda motorului de face utilizand trasee de forta care emit o parte din energie in exterior, respectiv in ocupantul masinii. De aici pana la o frumusete de cancer nu-i mare distanta. A se vedea studiile referitoare la locuitorii de sub liniile de inalta tensiune. Asta se refera normal , la cei care-si petrec cateva ore pe zi in masina, dar in conditiile traficului rutier de azi este foarte posibil sa ai celule mutante destul de curand. Exista si studii clare referitoare la acest subiect, desi se incearca minimizarea in media a efectelor asupra corpului uman. Industria auto va trai intotdeauna de pe curente si de pe moda , iar aceasta este o moda care trebuie exploatata, cu indiferent ce costuri…

  5. Problema cu veculele electrice este ca in ele esti , mai mult sau mai putin , ca intr-un cuptor cu microunde. Nu sunt suficient de bine ecranate de emisiile electromagnetice ale motoarelor. Ecranajele feromagnetice groase necesare ar cantari prea mult si masina ar avea autonomie redusa. Comanda motorului de face utilizand trasee de forta care emit o parte din energie in exterior, respectiv in ocupantul masinii. De aici pana la o frumusete de cancer nu-i mare distanta. A se vedea studiile referitoare la locuitorii de sub liniile de inalta tensiune. Asta se refera normal , la cei care-si petrec cateva ore pe zi in masina, dar in conditiile traficului rutier de azi este foarte posibil sa ai celule mutante destul de curand. Exista si studii clare referitoare la acest subiect, desi se incearca minimizarea in media a efectelor asupra corpului uman. Industria auto va trai intotdeauna de pe curente si de pe moda , iar aceasta este o moda care trebuie exploatata, cu indiferent ce costuri…

    Ai goanga daca tu crezi ca oamenii vor face mai mult cancer din cauza autoturismelor electrice, decat din cauza noxelor emanate de cele ce se <> cu petrol !

  6. Incidenta cancerelor diverse la cei expusi mult la campuri electromagnetice intense este mare, conform studiilor. Dat fiind ca doar 0.01% din vehicule sunt probabil electrice la aceasta ora, statistic problema nu este deranjanta (inca). Va fi, atunci cand actualele autoturisme, poluante dar nu neaparat cu noxe potential cancerigene, vor fi inlocuite in mare parte de vehicule electrice. Probabil ca va veti schimba parerea atunci. Ceea ce vreau sa subliniez este ca, desi se impune o schimbare, nu ORICE schimbare este binevenita. Si apropo, energia electrica este produsa inca prin arderea combustibililor in cea mai mare parte a lumii. Si inca o chestie: Energia nu se pierde, nu se castiga, doar se transforma.
    Bagandu-ti masina in priza aici, poluezi probabil undeva la sute de km. Cicisbeii infipti in productia de automobile electrice, si care vor castiga de pe urma naivilor miliarde de dolari, nu-ti vor face SIGUR parcuri de fotovoltaice care sa-ti incarce tie sau la altul masina. Crede-ma ca este doar un trend, o moda imbracata intr-un pachet atragator menita sa te faca sa-ti schimbi masina buna cu o alta (a carei proces de fabricatie implica multe tone de CO2 aruncate in atmosfera). Din pacate!
    Toate bune

  7. Si autoturismele pe petrol si autoturismele electrice sunt generatoare de radiatii electromagnetice poluante.
    Avantajul apare atunci cand autoturismele electrice ajung sa emita mai putine radiatii electromagnetice decat cele pe petrol.
    Sa nu uitam insa de poluarea electromagnetica provocata de retelele de telefonie mobila, mult mai puternica decat cea provocata de autoturisme.

  8. Undele electromagnetice intense, produse de cei zeci de KW de motor electric, circuitele de forta implicate (cu comanda in factor de umplere si frecvente mari), toate emise la distante de mai putin de un metru de capul si corpul nostru, nu sunt menite sa-ti faca bine. Cu atat mai mult cu cat sunt unii care-si petrec mai mult de jumate de zi in masina. Vorbitul non stop la telefonul mobil este sirop….
    Cel mai putin poluanta masina la ora asta este cea echipata cu motor diesel mic-mediu si filtru de particule.

  9. Mai baieti va vorbeste un strungar pensionar care a lucrat cu motoarele de avans la fund 50 de ani.Terminati cu undele electromagnetice la 50 hz care fac rau la pipote

  10. de acord cu mirea georgian.cred ca nu au studiat putina fizica la timpul necesar